Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 21 december 2009

Våra hotell

Som sagt, det är snart dax att bege oss till underbara Thailand. Detta är tredje gången för mig o John men första gången som vi reser med Filippa. Dessutom ska både farmor o Bosse och Mormor och Lennart med samt Eva o Ingemar (som vi lärde känna i Thailand första gången vi var där).

Vi har valt att åka charter eftersom det var det alternativet som var bäst för oss. Vi vill ha bra och prisvärda hotell med standard som passar små barn. Vi var redan tidigt inne på att vi ville se två olika delar av Thailand och vi ville inte att resan skulle bli så lång inom landet. Vet inte riktigt hur vi "ramlade över" Kho kho khao men vi fastnade direkt för denna paradisö som fortfarande ska vara ganska orörd, vi får väl se;-)
Hotell på KKK
http://www.kkkresort.com/home.htm

Andra veckan ville vi ha lite mer puls och då föll valet på Phuket och Kata.
http://www.katacountryhouse.com/main.html

Inga kommentarer: