Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 10 januari 2010

Dag 1

Inatt har vi sovit sa skont. Vi la oss redan halv nio (Filippa slocknade redan kl 19) och kl 1.00 vaknade Filippa o trodde nog att det var morgon. Men en ren bloja o valling fick henne att gloma bort sig och snart sov hon igen. Pappa vaknade strax efter 8 och efter en stund aven jag. Dock ville inte Filippa vakna, nu sov hon ju som bast. Sa strax fore 9 lyfte vi over henne i vagnen och drog med henne till frukosten.

Efter frukost har vi badat och solat mest hela tiden. Idag ar havet mycket lugnare, igar var det strommar. Sa harligt men poolen ar nastan skonare, kallare i varje fall. Man kan inte saga att det svalkar med havet.

Nu ar kl snart 15 och jag har tagit en paus fran solen. Strax ska vi ner pa stranden for massage och till kvallen planerar vi en tur till piren (hamnen) dar det finns fler resturanger och affarer.

Alla halsar sa jattemycket, Bosse ar tvecksam pa om han vill folja med hem;-)

Jag kommer inte att skriva varje dag men jag uppdaterar lite ibland. KRAM

2 kommentarer:

Skrot och Skruv sa...

Ååå det låter så härligt!! NJUT!!

Kram Annica

Gia sa...

Hej
Ser att vädret är bra.=) Vi hade minus 27 grader i gårkväll.
Ursäkta för pengarna. Vi var hemma o hemma o hemma...
Antingen lägger ni ut eller så får vi ett konto.
Ha det så himla bra.
Kram Gia