Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 25 januari 2010

Lite bilder!

Utsikten från vår bongalow på Kho Koh Khao

Solnedgång KKK


Hela gänget på utflykt







Inköp av bla hygienartiklar till Ban Bangsak School... och sen utdelning!








Filippa älskar Thaimat, här stektris m grönsaker o ägg! Dricka med sugrör är jättekul






Jag fyller 30år och har fått blommor av min syster m familj (med hjälp av mamma). Filippa äter vattenmelon.






Filippa hos skräddaren för att ta mått. Och sen första provningen.



John fyller 34år, hurra!!!!

Inga kommentarer: