Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 7 januari 2010

Snart åker vi...

Jaha då var vi framme vid kvällen innan;-) På ett sätt känns det som om det var igår som svärmor ringde och sa -slå över till ettan, Packat & Klart är i thailand, kan inte vi åka dit?


Detta var i november 2008 och Filippa var knappt 3 månader, nu drygt ett år senare sitter jag framför datorn och skriver sista inlägget innan vi ska gå och lägga oss. Imorgon tar vi tåget till Stockholm och sen flygbussen till Arlanda och sen *swich* är vi i Thailand!!!!


Kram på er och nästa gång jag skriver så är vi i Thailand!!!

Inga kommentarer: