Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 17 december 2010

Julen är nära!

Nu har jag arbetat sista lektionen på ett bra tag, har bara avslutningen kvar nästa vecka. Lite blandade känslor men självklart ska det bli mysigt att vara hemma med snart två små ;-)

Idag är det städning och annat inför julen som står i agendan. Vi ska försöka inhandla de sista julklapparna samt fixa o dona.
Hoppas att ni alla får en skön helg! KRAM

1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!
Vad skönt! :)
Det är så mysigt att få stanna hemma! :)
Jag stor trivs..
Hoppas att ni mår bra!
Njut av helgen!
Jag måste också städa efter att ha slipat i vardagsrummet i 3 timmar med slipmaskinen!
Kram Sirpa
Hälsa!