Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 13 december 2010

Sparkfärd


Tidigare visade jag att vi hade hittat en gamal spark som Filippa gillar att åka på... nu vill hon köra själv och döm om min förvåning när tjejen ställer sig med ena foten på meden och tar fart med den andra och iväg det bar.

1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!
Vad söt hon är! :)
Vad roligt med en spark..
Kanske man skulle försöka få tag i en sån.
Det är ju en del av min barndom..
En spark kom man fort fram och det är kul! :)
Visst tröttnar man alrig på våran utsikt här i Björkenäs när solen går upp!
Vi har snart bott i 4år och jag är lika fassinerad fotvarande av det!
Hoppas att ni mår bra!
Här är allt bara bra!
Hälsa!
Kram Sirpa