Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 14 januari 2011

Halva januari avklarad!!!

Gillar egentligen vintern och snön men när det är så mycket så att man knappt tar sig fram utan att riskera livet så är det inget kul. Denna vecka har det varit sjukt halt och nu imorgon lovar de regn uppepå detta så man kan ju bara gissa hur det blir efter det när det fryser på igen. Så idag blir det till att köra in så mycket ved vi kan så att vi har fyllt upp förådet igen. Skönt med stort vedförråd i huset!

2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej

hoppas att ni mår bra..

Kram Sirpa

HÄLSa

Villa Björkenäs Backen sa...

Grattis till dig önskar jag! :)

Hoppas att du har haft en bra födelsedag!!

Du har så rätt men vad ska jag skylla på då?

Det är klart att vi ska ta en fika..
Tänkte på det precis när jag nattade Ida..
Kanske det går att vara ute med?
Om du orkar?
Kan tänka mig att det börjar bli tungt nu!

Sov gott!

Kramar Grannen din :)