Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 4 januari 2011

Nytt år nya möjligheter!


Då var det 2011 och jag känner på mig att detta kommer bli ett helt fantastiskt år. Man ska lära sig av det som varit men leva för det som komma skall ;-)
2011 innebär för vår del först o främst en ny familjemedlem, frågan är när h*n tänker komma, för min del är det fritt fram nu ;-)
Sen är tanken att jag ska vara hemma med våra barn och bara njuta. Det ska bli spännande att möta den första våren här i Björkenäs, pyssla i trädgården, fixa inne och sen till sommaren gå ner till stranden och bada. Som sagt, det kommer bli ett helt underbart år!!!

Inga kommentarer: