Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 25 januari 2011

Väntans tider!

Igår kändes det som vår i luften, fåglar som kvittrade och smältvatten som droppade från taken och idag vaknade vi till att snön yrde igen. Typiskt januariväder med andra ord.
Dessutom börjar vi räkna ner här för fulla muggar, fem dagar kvar tills Filippa ska bli storasyster om den kommer som det är tänkt. Men hörde någonstanns att det är bara 2% som gör det. Så när som kan det bli... och för min del får det gärna bli snart ;-)

1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

tÄNK ATT DET ÄR SÅ FÅ DAGAR KVAR..
Spännamde, men jag har hört att det är fyra prosent och dom flesta går över 3-5 dagar.. :)
Så kanske nästa vecka blir det då :)

Är jag dum nu?
Har du storhandlat idag?
Du kanske hadde behövt åka till Skövde med mig?
Eller Ikea?
V isstde du att det kan hjälpa?

Ha en bra kväll!

Kram Sirpa