Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 8 februari 2011

Komplett!



Äntligen har storken anlänt med prinsessa nr 2. Vi är så lyckliga och tacksamma för att det finns människor som forskar och gör det möjligt för oss att få barn, tack IVF enheten på Sahlgrenska!!!!

1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

Grattis vill jag säga till er här också! :)

Visst är det det finaste vad man kan få!
vAD FINT STORASYSTERN HÅLLER PRINSSESAN NUMMER 2!

Storken var så rolig, då behöver inte grannarna gå och fundera heller :)

Ta hand dom er !
God natt!
Hoppas att ni kan få sova inatt med!

Kramar Sirpa