Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 6 mars 2011

Komplett

Idag är det en månad sedan vår familj blv komplett ;-) ja det är verkligen så det känns. För en månad sedan kom vår andra prinsessa till oss.

Kan inte med ord beskriva hur lycklig jag är över våra små charmtroll. För 4 år sedan fick vi veta att vi inte kunde få barn på naturlig väg och då trodde jag aldrig att jag skulle bli mamma, det kändes nattsvart. Men tack vare IVF mottagningen i Göteborg så har vi fått vår underbara familj som vi längtade efter. Ordspråket; "det blir aldrig som man tänkt sig" stämmer, det blev bättre!!!!

Älskar er min underbara familj!!!! <3

2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Visst är det härligt att kunna få uppleva det! :)
Det finss inget som är viktigare än det!
Familj och barnen.
Tänk att det är redan en månad sedan och inte har vi setts!
Kanske imorgon?
Kram Sirpa

Marica sa...

Härligt och fint skrivit! Finaste tjejerna är dina <3 Jag längtar efter er och att få träffa lilla Julia!!! Kraar