Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

lördag 19 mars 2011

Lycklig!

Den sista tiden här i vår lilla stad har kantats av flera tragiska händelser. Sänder massa styrkekramar till alla inblandade.

Jag har även tänkt väldigt mycket på mitt liv och på vårt liv. Jag är så tacksam över livet och vad det har gett mig. Mitt i denna sorg som många känner så sitter jag här och känner mig lycklig. Får man vara lycklig när andras liv slagits i spilror?

3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon!

Visst stannar man upp och tänker vad man har!
Eller hur oc då är man ju lycklig för det!
Jag är också så tacksam över min famil och livet !
Och försöker leva på det och inte att allt annat ska ta över!

Nu har vi varit och Bytt Julias paket :)
Hör av er när ni har tid till en litet fika så vi kan komma förbi!

Slå ett bling! :)
Ha ne fin söndag!

Kramar Sirpa

Marica S sa...

Det får man absolut - och det ska man vara! Jag är lycklig över att ha en så bra vän som dig! KRAM

Blonde sa...

Ja det tycker jag absolut att man får! Att tänka till och upskatta vad man har är undebart. Glad för dig när jag läser, och känner lite samma själv, äntligen köpt hus, planerar bröllop etc! Det är bra att vara lycklig, så länge man unnar andra detsamma! :)