Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 9 mars 2011

Shopping

Idag tog vi oss en tur till stan. När vi åkte så sken solen och det kändes som vår i luften. Hade sett denna söta klänning till Filippa på Hms hemsida tidigare men nu fanns den inne i butik, även om hon redan har massa kläder så kunde jag inte motstå den;-) Mormor hittade även ett par supertuffa chinos till Filippa som fick följa med oss hem, tack!




När vi sen skulle hem så var det snöblandat som föll ner från himlen, hallå våren vart tog du vägen????

1 kommentar:

Mamma sa...

Chinosen kommer fr KappAhl