Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 1 mars 2011

Tapeter


Jag gillar egentligen "lugna" tapeter som inte sticker ut... men vet inte vad det är med denna tapet från Midbec och kollektionen "What the Hoot"...kan inte släppa den ur tanken nu när vi letar fondtapet till Julias rum. Jag är rädd att barnens rum ska bli för olika stilar samtidigt som de är två olika individer och ska således också ha två olika rum... svårt... vad tycker du?

1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej

Jätte fint :)
Egentligen så kaj ju dom passa ihop... eller ?

Det var inte det tapetet som jennifer kollade det, det finss visst fler ?

Nu ska jag natta mina sjuka små troll-

Ha en skön kväll

Kram Sirpa