Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

lördag 23 april 2011

Glad Påsk!

Jisses halva påsken har redan passerat och jag har inte hunnit hälften av det jag hade tänkt, men vad gör det? Det löser sig.
John dränerar så han har fullt upp, dock var det "enkla kit" som vi köpt inte så enkelt som vi hade tänkt så det tar lite mer tid än vi planerat. Nu hoppas jag på att han blir klar imorgon såp att vi får en ledig dag tillsammans innan han börjar jobba igen.
Men idag har jag planerat in att vi ska ner till sjön och grilla korv, så vill han ha lunch får han allt snältl följa med ;-)

Inga kommentarer: