Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 15 april 2011

Orkar inte bryta ihop

Borde kanske deppa ihop efter denna förmiddag men jag orkar inte ;-)



Vi hade ett ganska späckat schema eftersom John skulle lämna hyrbilen på morgonen i Skövde och sen hämta sin bil på verkstad och en målare som skulle komma kl 10. Innan det var John tvugna att åka till Colorama och köpa mera färg och jag skulle till Tidaholm och hämta tapeter till Julias rum som skulle upp... Färgen som vi hade köpt skulle räcka till 40 kvadrat men nä... det gjorde den inte.




Väl i Skövde på verkstan så visar det sig att Johns bil inte är klar... i eftermiddag får vi komam tillbaka, åh vad kul att åka till Skövde igen... not! Så då fick vi åka hem igen (hyrbilen var redan inlämnad) via Colorama, lämnade av make, färg o barn och så racer till Tidaholm.




Köpte tapeterna och njöt i bilen hem när jag tänkte på hur fint det kommer var ikväll när man kan ställa in hennes möbler. Kom hem och målaren börjar riva upp tapeterna och ser då att på den sista våden som vi skulle ha så är det ett tryckfel så den fick kaseras, detta gör att tapeterna inte räcker. Tapeten vi har valt är en fransktapt med 5 dagars leverans, de ska nu skicka med express men tror ändå inte på leverans till Tidaholm fören onsdag... Så, nä det blir inte klart idag.




Skulle som sagt kanske bryta ihop, men jag orkar inte, det är ju fredag och hyfsat väder.

Inga kommentarer: