Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 23 maj 2011

Dopet!

Så var det dax, dop för vår lilla prinsessa. Vi hade en helt fantastisk dag. Prästen som döpte Julia var samme som döpte Filippa, vigde oss för snart 5 år sedan och även döpte mig för x antal år sedan. Det blev en precis så fin och familjär dopakt som jag hade hoppats på. Vid själva "akten" fick alla barn komma fram och titta när prästen döpte Julia. Mycke sång och musik och bara glada miner.





De fantastiska blombuketterna som Eva gjorde av liljekonvalj som vi fick av goa Kristin och syrener från vår vän Hans, tack!!!! Servetterna har jag tryckt själv med stämplar som mamma hade.


STORT tack till alla som var med och hjälpte oss att få denna mysiga dag. Ingen nämnd ingen klämd!!!








2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en härlig dag, Julia sken som en sol hela dagen! Fina lilla Julia! <3. Roligt att se de sgöra tjejerna leka så bra! Stor Kram jenny

Emla sa...

Klänning din var ju verkligen fantastiskt fin! Verkar som om ni fick den dag ni hade hoppats på :)