Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 15 juni 2011

Julia tackar!!!

Tänk vad man kan göra mycket om man bara kan... detta kort har jag fått hjälp med att göra av en tjej på nätet. Så kul att Filippa tittade fram under klänningen tyckte jag;-)

Nu har vi fått lite distans till dopet och det var en helt fantastisk dag. Tusen tusen tack alla inblandade!!!!!!

3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Vilken fin bild !
Kram

Rebecca sa...

Härlig bild! På lördag är det Stellas tur! Kram

M-A sa...

Åhh vilken fin bild!
Hoppas allt är bra?
Krams