Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 30 juni 2011

Små lätta moln...

Idag övergav vi badet och gick till stranden istället. Så härligt och mysigt.


Nu mulnar det dock på och regn har utlovats, känns faktiskt helt ok nu, vi behöver verkligen städa och fixa lite inne ;)

2 kommentarer:

Sofia sa...

Tack för en trevlig pratstund idag : ) hoppas ni inte har solsting ; ) kram Sofia

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Visst är det gratis Lyxs på stranden...
Visst borde man ta en genomgång här hemma igen.
Vilka härliga bilder! Julia har blivit så Stor! Så söt!
Ida hade en hel del sand i håret;-)
Konstigt ? Eller hur?

Nu ska jag och ha en hemma träningspass .

Sov Gott ! Kram.kram