Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 29 juni 2011

Vardags lyx!


Vilka underbara dagar vi haft!!! Både igår och idag har tjejerna och jag varit nere vid badet i Hjo. Så mysigt och Filippa verkligen älskar att simma och plaska!


Idag överraskade tjejerna och jag John när han kom hem. Vi hade packat iordning en korg med mat och badkläder och så gick vi direkt ner till stranden. Känns så lyxigt att promenera ner till stranden. Enligt en dam som låg där nere så var dagens temp 20 grader en bit ut och John höll med och sa att det var mycket troligt. Själv var jag ju tvungen att hålla i Julia ;)

Efter bad och utforskning så packade vi upp maten, trerätters... eller nästan. Jag hade köpt lite goda lufttorkade skinkor, efter det var det skinkpaj med en god sallad och som avslutning bjöd jag på kladdmuffin med vispad grädde.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt det låter, det är ni värda!!! =) Kram Jenny Nilsson Lantz

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !
Vad härligt !!!!
Vi har varit iväg idag men vi tog
en lång kvällsdopp .
Så härligt !
Man njuter så!
Härligt med överraskningar!

Fina bilder! Så fina tjejer!

Vi hörs !
Kram Sirpa