Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 6 juli 2011

Älskar livet!


























Har försökt sitta lite idag o lära mig mer om hur jag fixar bloggen, alla andra har så fina bloggar medan jag, ja vad har jag??? Men men vad gör det om hundra år ;) Min underbara vän från Falkenberg har ivarjefall gjort ett litet kollage åt mig idag, TACK!!!

Sen när vi var ute med vovven så tog grannen http://villabjorkenasbacken.blogspot.com/ med oss ner till stranden. Har fortfarande inte förstått att det är sant, vi bor bara några minuters promenad ner till en underbar badstrand. Idag låg sjön helt spegelblank. Ingen av oss ville gå hem.

4 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God.kväll !

Tack själv!
Mysigt .Mysigt ?
Tänk att vi kan bo så här.
Det är så härligt att kunna sitta där.

Vi tar pizza nästa gång.
Här blir.det varma mackor och.nacsos...

Vad fint det har.blivit med bloggen.
Jag kan också hjälpa det lilla jag kan.

Ha.en mysig kväll!

Kram Sirpa

jag ska börja ta mig till stranden.

Linda sa...

Tack för kommentaren! :) Jodå, helt okej att du lägger mig i din blogglista! Det är ju en ära! :)

Ha en skön sommarkväll! Nu ska jag kika runt lite här inne hos dig!

Kram Linda

Sofia sa...

Underbart : ) älska Hjo och ni bor ju perfekt : ) kram Sofia

Vilmas Hus sa...

Tack för titten idag! Vilka härliga strandbilder! Förstår att ni bor fint! Tror vi brukar åka till "er" strand ibland. Har dock inte varit och badat i vättern i år än.

Ha en fin kväll!
Kram Charlotte