Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

lördag 30 juli 2011

Gästrummet fortsätter ta form

Innan vi åkte på semester hittade jag denna fulfuru soffa/säng på blocket. Tycker att den blev riktigt fin i sin nya skrud;) Nu ska vi (läs mamma) sy massa kuddar till den och så ska den få ett vitt (självklart) överkast.

Lådan som är under går att dra ut så vips är det sängplats för två!

Efter detta är de nu projekt "jaga slagbord" som står på tur, men jag känner på mig att det kommer fixa sig det också! Sen är det bara att komma hit ;)



1 kommentar:

Emla sa...

Sängen blev väldigt snygg! Blir ju riktig Shabby Chic-känsla över det :)