Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 15 juli 2011

Jag ska bara...

(Lite suddig bild men hon är så sockersöt så jag kunde inte låta bli)Igår tog vi en timeout dag, en dag då vi bara myste och låg på soffan. Så idag har vi massa måsten att ta igen;) Övervåningen är nu städad så vi har undervåningen kvar. Sen blir det lite handling till Fs stora glädje, hon älskar att åka till mataffären (men ogilla andra affärer, när vi var på Lindex för ett tag sedan sa hon -kom mamma vi går, vi har kläder hemma... )
Sen behöver jag baka lite kakor då det ekar tomt i alla skåp... snart... ska bara vila lite medan Julia sover här i soffan och Filippa leker brevid;)

1 kommentar:

Sofia sa...

Sikken sötis så glad : ) härlig kommentar på Lindex ; ) gullunge! kram Sofia