Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 10 juli 2011

Minisar på höjden och bredden



Våra tjejer har fått en tjejkusin, lilla Ella! Så söt. Dock blev mina små helt plötsligt väldigt stora... hjälp ;) Filippa vaktade noga så att inte Julia drog tag i Ella, medan det mest ser ut som att Julia killar Ella lite bakom örat! Sötisar!!!

2 kommentarer:

Trill o Bit sa...

Aaah! Ja de små växer så galet fort! Jag fick låna en sju-veckors på bvc häromdagen, medan L satt och skrattade för sig själv på golvet- galet. Galet! :-)

Sofia sa...

Gullungar alla tre så rart : ) här i Skåne har våra barn träffat sina kusiner från Huddinge i dagarna två tänk så kul som de haft det : ) underbart! kram Sofia