Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 17 juli 2011

Precis vad jag behövde!!!

Denna helg har vi haft besök av ett underbart par från Stockholm och deras 3månaders dotter. Vi har mest bara tagit det lugnt, strossat runt i stan, grillat korv på stranden och pratat, pratat, pratat, TACK det var precis vad jag behövde nu <3

3 kommentarer:

Sofia sa...

Låter underbart : ) stockholmare är bra de ; ) kram Sofia

Mamma sa...

Eller hur, de vet hur man fyller på med energi till en trött småbarnsmamma ;)

Emla sa...

Vi har även kikat på Babytravel med tanke på det låga priset! Men maxvikten ligger på 18kg, och ska vi ändå byta kan vi likväl ta i :)
För övrigt så ska vi inte köpa vagnen här i Sverige... Baby Jogger City Elite t ex kostar 3000(!)kr mindre om man beställer den ifrån England :S