Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 5 juli 2011

Projekt gästrum!!!

Jag har svårt att bara vara så nu har jag påbörjat nästa projekt, vårt gästrum. Rummet ligger i ladugårdslängan och har tidigare varit en gårdsbutik. Nu har jag roat mig med att riva ut allt som fanns där, hyllor, bord och diskbänk mm. Nu blir det lite städning sen ska det spacklas och målas, sen blir det att inreda. Så om någon har någon fin dagbädd över el ett klaffbord så hojt ;)

4 kommentarer:

Sofia sa...

Vad du är duktig : ) kram Sofia

Sofia sa...

Hälsa ; ) Charlotte på Vilmas hus från mig : ) hon är super trevlig : ) duktig tjej bara 27 år : ) Ha det bra imorgon i Tidaholm kram Sofia

Sofia sa...

Hälsa ; ) Charlotte på Vilmas hus från mig : ) hon är super trevlig : ) duktig tjej bara 27 år : ) Ha det bra imorgon i Tidaholm kram Sofia

Marica sa...

Kul! Kommer bli finfint! KramKram