Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 3 juli 2011

Rösta gärna på vår Julia

Julia fotograferades av bästa Kajsa Thoren i förra veckan och nu tävlar hon om att bli månadens bild.
Tyvärr har ju sånna här tävlingar en förmåga att vara "störst släkt vinner" och då har ju inte vi så stor chans... så jag får väl "tigga" lite röster via bloggen istället!

Julia är nr 16 (om ni inte känner igen henne) och det är viktigt att man följer tävlingsreglerna... dvs en röst per mailadress och rösta ja det gör man i gästboken som du finner i den högra spalten på Kajsas blogg.

OBS glöm inte att ange er mailadress... annars räknas inte rösten!!!!!
Här kommer länk till tävlingen!
http://kajsathoren.blogspot.com/2011/07/manadens-bild-juni_01.html

4 kommentarer:

Emla sa...

SV: Ja, jag vet! Många tror att han är närmre året och blir paffa när jag säger att han är drygt 5 månader :P

Har röstat på din fina Julia idag :) Fotografen tar verkligen jättefina bilder!

Sofia sa...

Jag går in och röstar direkt : ) hoppas hon vinner kram Sofia

Sofia sa...

Jag går in och röstar direkt : ) hoppas hon vinner kram Sofia

Lotta sa...

Nu har jag röstat på söta Julia.
Lycka till med tävlingen.
Önskar er också en skön och härlig sommar!!!!