Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 7 augusti 2011

Bullar, tekakor och barnmat!

Idag var det en riktig regndag... började med att baka lite bullar och sen var jag igång;) Så det blev lite tekakor och sen två olika sorters barnmat till frysen, så nu finns det fyra olika sorter i frysen... får nog slå ner på matlagningstakten så att hon hinner äta upp;)
Det som nu finns är;
-Köttfärssås och spagetti
-Kyckling i kokosmjölk och ris
-Benfri fläskkotlett med blomkål- och morotspure
-Nötkött i örtriktomatsås med ris

1 kommentar:

Sofia sa...

Wow imponerad! själv körde jag mycket semper : / kram