Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 18 augusti 2011

En betydelsefull person

Jag har fått en utmaning av Sofia ifrån bloggen http://sofiabakar.blogspot.com/ utmaningen går ut på att välja ut en person som är betydelsefull för en. Så himla svårt. Jag har verkligen så många härliga människor i mitt liv. Jag skulle vilja välja ut er alla ;)

Men min man brukar säga att man ska ta det första man tänker på, oavsett om det är i frågesport el liknande... så du faller ju valet självklart på min käre make!!!

Denne man som jag fortfarande inte vet när vi träffades för första gången, men i småskolan var det. Och sedan sommaren 1999 har det varit vi två. Finns ingen som känner mig som John, ingen som jag kan skratta med som han och ingen som jag kan gråta med som med honom.
Efter 12 år tillsammans pirrar det fortfarande till när du tittar på mig! Älskar dig!
Nu kommer en utmaning till alla er, vem är betydelsefull i ERT liv? Skriv gärna en kommentar i kommentarsfältet men framförallt, tala om för den personen att han/hon är betydelsefull för er.

KRAM

















1 kommentar:

Sofia sa...

Fint skrivet om din man underbart! kram Sofia