Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 21 augusti 2011

Lycka!

Vilken härlig helg vi har haft!!!! Fredagen var ifs inte så rollig, så den hoppar vi över ;) Men igår var vi med våra underbara vänner på Sommarland, TACK för att vi fick följa med er!!! Nu är Sommarland stängd för iår och ni som inte åkt Tranan, gör det nästa år... så himla kul!!!
Bild lånad fr Google

Efter en dag med lek och bus åkte vi hem till söta Kristin och Fredrik och deras gulliga killar. Filippa var jätteblyg men deras store kille gjorde allt han kunde för att hon skulle trivas, vilken grabb!!! Tack för en jättemysig kväll.

Idag har vi påbörjat nästa projekt, ett projekt som jag ska göra de mesta med... Filippas lekstuga. Idag hämtade vi hem den, och det var svårare än vad vi hade trott, men tillslut med hjälp av snälla grannar så fick vi den på plats. Imorgon påbörjas städning och sen ska det snikras (ja jag ska försöka mig på lite men lite får allt John göra) sen ska de tapetseras, målas och pyntas. Taket är Johns lott ;)



Inga kommentarer: