Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 22 augusti 2011

Projekt lekstuga!

Nu behöver jag ltie råd ;) Såhär såg lekstugan ut för ca en timme sedan... nu är den vitmålad invändigt.
Jag ska sätta upp lister runt fönstret och så men det jag behöver hjälp med är hur jag ska göra på väggen rakt fram här. Ska jag sätta fondtapet (samma som i Julias rum) el ska jag sätta upp många småtavlor med barntapeter i? Har ganska många spillbitar som det vore roligt att göra något kul med.

1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej hej !

Jätte kul med lekstugan :)
Jag skulle kog göra tavlor av tapeten till väggen.
Då får man ändå ljuset.
Hur mår ni?
Jag ska försöka sova nu. Mina föraldrar och syster åkte precis.
Så sorgligt !
sån längtan och saknad redan nu !

Ha en bra dag och lycka till med stugan.
kram.kram