Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 2 augusti 2011

Tre trallande jäntor!

Eller tja kanske inte ;) Men nu tar vår uteplats form och man börjar ana hur den kommer att se ut och det känns bättre än jag vågat drömma om. Idag jobbar John så jag tänkte passa på att skruva trall, gick bra en timme ungefär sen tröttnade Julia på att sitta i vagnen och trotts att hon inte sovit alls idag så vill hon inte. Så nu ger jag upp, har växlat mellan att skruva, såga och vyssa henne hela förmiddagen, nu gick vi in en sväng och genast började båda flickorna att leka här på golvet...


Innan bild (från förra våren);

Inga kommentarer: