Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 26 september 2011

Avverkning!

Som jag skrev nyligen så har vi nu bott här i ett år och vi har småfixat lite mest inne så nu har jag börjat lite smått ute. Vi har lite olika träd på tomten, bla två äppelträd. Problemet är att träden står för tätt och inget av träden har blivit beskurna på ett bra tag. Gick ut i förra veckan med min sekatör men insåg snart att det var inget lönt, fick hämta en såg... Så nu håller jag på att ta bort typ halva trädet. Ska se hur det ser ut när jag är klar, kanske att de lilla trädet blir piggare när det inte blir bortträngt av det stora som nu mer el mindre vuxit in i de lilla.

Finns så mycket jag skulle vilja göra i trädgården men jag är verkligen jättedålig på trädgårdsskötsel men jag hoppas att jag kan lära mig.

Inga kommentarer: