Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 27 september 2011

Barn till varje pris

Denna blogg startade jag efter att vi äntligen blev en familj. Något som vi hade drömt om länge och som vi tog som en självklarhet. Nu vet ju de flesta av er att vår väg till våra två prinsessor gått via IVF i Göteborg, jag kan inte med ord beskriva hur lycklig jag är att IVF finns och för att det fungerade för oss, inte en utan två gånger. SVT har nu börjat med en serie om oss som inte fått barn på naturlig väg. Såg du de inte igår så se den här... Barn till varje pris
Utan IVF hade inte denna bild blivit komplett!!!!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Wow vilken fin familj ni är underbart och tack för att du delar med dig : ) kram Sofia ps. fikar gärna nästa vecka ds.

Rebecca sa...

Vilken fin bild på er! Och hjälp vad tjejerna är lika! Kram