Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

lördag 24 september 2011

Energi

Som ni märkt har jag inte skrivit på några dagar (har ifs inga krav på mig själv att jag måste blogga varje dag men ändå) och detta pga att jag har inte haft någon energi kvar, någon stal min energi och eftersom jag har en blogg som ska fokusera på det härliga i livet så var jag inte sugen. Nu är jag sugen igen.
Jag behövde än engång tala om för mig själv att energitjuvar inte hade något i vårt liv att göra. Sen tror jag att det blev som det blev eftersom flera olika saker inträffade samma vecka, men nu är det mycket bättre!!!

Idag har vi haft klädbytardag i vår LC klubb, hela 15000kr skänktes (provisionen 30%) till Rädda barnen och Afrikas horn, känns så fantastiskt bra. Tänk, 4 timmar som folk handlade kunde resultera i denna fantastiska summa!!! STORT TACK till alla som var med och hjälpte till, för vist har vi jobbat, många timmar blir det!!! BRA GJORT!!!!!!!!!!!
Igår innan jag var på bytardagen för iordningställande var vi iväg och fotade familjen, vi hade 30 minuter till förfogande och Filipppa var väl missnöjd ca 28minuter av dessa;) Men vi fick allt några fina men idag väljar jag att visa några där hon som sagt, inte var helt nöjd;)

3 kommentarer:

Sofia sa...

SÖTISAR : ) vilka fina tjejer : ) kram Sofia

Sara sa...

Vilket fina kort på fina tjejer! Det du har överst i din blogg var ju fantastiskt fint. Kram Sara

Anonym sa...

Vilka söta tjejer! Älskar kortet längst upp i bloggen, helt underbart på helt underbara tjejer! Kramar från jenny på andra sidan sjön