Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 16 september 2011

Ett år har gått...

Jösses vad tiden tickar på... igår var dett ett år sedan vi fick nycklarna till vårt hus. Har hunnit med ganska mycket under vårt första år tycker jag;) Här kommer lite bilder på vad vi gjort;) Före bilderna är från Hemnet när vi tittade på huset.
                            Filippas rumm innan...                       och Filippas rum nu
 
                                          Badrum innan                    och efter...

                                             Under påskveckan dränerade vi runt huset... el John;)
                                  Ga butiken......                             Blev ett gästrum
 
                            Vårat sovrum innan...                    och med ny fondvägg (har inte överkastet på nu) 
                            Baksidan innan....                              och nu med uteplats.
Dessutom har vi tapetserat kontoret och Julias rum samt gjort om stallet till en festlokal. Samt massa småsaker som lister osv. Ska bli kul att se om ett år vad mer vi hunnit med.

Det jag skulle vilja ha nu är ett nytt VITT överkast (gärna virkat till vår dubbelsäng) och en ny säng, vit. Dessutom vill jag ha tag i ett gamalt slagbord till gästrummet.  

2 kommentarer:

Sofia sa...

Wow läckert vilken skillnad : ) så fint ni fixar : ) kram Sofia

Anonym sa...

Vad fint ni gjort! Ni är bäst! Hoppas vi ses snart! Kram Jenny på andra sidan sjön