Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 4 september 2011

Loppisfynd!

Såhär glad blir man när man fått ett bord och en matta till lekstugen;)
Nu börjar det bli klart invändigt. Filippa fick en stol (hade redan en från IKEA) i födelsedagspresent och sen ett presentkort på ett bord då bordet var slut, nu har det dock visat sig att de är osäkra om de får in bordet igen. Men så idag efter att tjejerna och jag varit i hamnen och ätit glass så åkte vi förbi en loppis och hittade detta söta bord, hela 25kr fick vi betala;) Jag blev så glad så när Filippa ville ha de blommiga kopparna så fick hon självklart det. Sen åkte vi förbi Hem och hobby och köpte en trasmatta. Färgen valde hon själv. Vimplarna kommer från Åhlens.

Inga kommentarer: