Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 8 september 2011

OBH Nordica vinsten!

 Kommer du ihåg att jag skrev tidigare att jag hade vunnit på OBHs blogg, inte en utan TVÅ valfria produkter ur deras Chilli serie. Och idag kom de! Den nya matberedaren ur serien och kapselbryggaren!
Självklart var jag ju tvungen att prova en kopp direkt... och vilket kaffe... mmmm ljuvligt!

5 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Grattis till vinsten ! Vilken lyxs och lycka !
Kram

Sofia sa...

Grattis till vinsten kommer gärna förbi på en kopp någon gång ; ) kram Sofia

Mamma sa...

Du är så välkommen så Sofia!!!

marica sa...

Jag dricker ju inte kaffe men jag hänger på Sofia ;) jag kan ju äta nån god kaka o dricka rabarbersaft ;) Kram

Mamma sa...

Marica, ja ta med dig Sofia och kom på en fika vet ja;) Säg bara till när!!!