Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 26 september 2011

Shit bra!

Varit en bra mysdag med tjejerna idag!!! Förmiddagen tillbringade vi inne och kollade på film och myste, efter lunch påbörjade jag nedanstående projekt sen kom farmor och då åkte vi ut i skogen och plockade lite svamp, till och med JAG hittade!!! Sen nu när barnen somnat så fortsatte jag med projektet.

Läste för ett litet tag sedan på Sofia bakar att Arga snickaren inte hade något att göra hos mig... skämdes faktiskt lite då eftersom vårt gästrum inte är helt klart... sex fönsterrutor var trasiga och så kan man ju inte ha det om man ska leva upp till Sofias ord om mig ;) Har aldrig bytt fönster men någon gång ska väl vara första gången. Så förra veckan åkte jag till glasmästaren och köpte rutor och hur gör man sen då undrar ni? Jo man ber grabben där visa;) Så efter en privatlektion (turbo eftersom båda barnen var med) så åkte jag hem. Sen har jag inte hunnit men idag så krokade jag av första fönstret somhade tre rutor som saknades. Kladdigt var det men jag blev faktiskt nöjd, SHIT, vad bra rummet blir;)

2 kommentarer:

Marica sa...

Bra jobbat :) Tack för idag! Kramar

Sofia sa...

Ha ha sötis ; ) Du är bäst arga snickaren göra sig icke besvär! kram Sofia