Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 2 september 2011

Shoppingrunda delux!

Vi startade dagen tidigt idag;) Kl 10 möte vi upp mormor och Lennart i Skövde. I hissen ner från parkeringshuset såg vi en skylt om halva reapriset på Intersport idag och imorgon så vi passade på att gå in där direkt... Så nöjd!
Inhandlade ett par jättefina gympaskor till Filippa som hon förhoppningsvis kan ha till våren och en jätte snygg bikini till mig, allt för priset 100kr. 

Men mamma och Lennart lyckades göra än bättre fynd, varsina par sandaler fr Mc Kinley (fanns inga kvar i varken min el Johns storlek) en Adidas t-shirt, ett par bikinitrosor samt en Puma fotboll (till Filippa) allt detta för, håll i er... 200kr!!!!

Efter en sväng på stan så åkte tjejerna och jag vidare till Tidaholm och fotograf Kajsa Thoren för att hämta bilderna på Julia... inte så lätt att fota foton, men de är så fina så jag ville visa!!!
Utanför klädbutiken Look i Tidaholm hade de ett reaställ med en jättefin vit Hillevi klänning som fick följa med mig hem, kommer att bli kalasbra i Cypern i höst!


1 kommentar:

Sofia sa...

Åhhh underbart att fynda : ) vilka fina bilder på lilltjejen : ) kram Sofia