Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 5 oktober 2011

Äntligen mamma tipsar...

Är inte detta förkläde snyggt så säg... LOVE IT. Sockerrus.se som finns i min blogglista har just nu en tävling där man kan vinna detta superläckra förkläde och självklart är jag med och tävlar, har dock inte så höga förhoppningar då det är MÅNGA som drömmer om samma förkläde. Men erkänn att det vore häftigt förkläde att ha på sig när jag börjar jobba i Hem- och konsumentkunskapen igen;)
Bilden är lånad från http://www.nyttadesign.nu/ där man även kan hitta alla deras mysiga produkter!

5 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Vad söt !
Hur har ni det ?
Hoppas att allt är väl :)
Jag han aldrig med en beställning...
Jag kom inte in på hemsidan.
Har du fått onepiecen till Philippa?
Var den fin?
Ha en nysig kväll !
Kram

Mamma sa...

hej, ja den kom igår och var jättefin, jag är supernöjd!!! Vi kanske kan ses någon dag så barnen får leka. KRAM

Sofia sa...

Vill ha ; ) gahhhh så fint : ) kram Sofia

pysseliten sa...

jätte fint :) Ja vad kul det vore och få åka runt och bara fixa lite hos andra :) Önska jag hade pluggat mera . Men men får var glad att få hjälpa vänner .

Alexandra - Kärlek på tallrik sa...

Åh, jag älskar dessa, farligt snygga! Jag skulle aldrig lämna köket ;)