Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 11 oktober 2011

Om man skulle ha en tävling?

Ja funderar lite smått på det. Vad vill man vinna om man ska vara med i en tävling i min blogg? Som föräldraledig så har man ju ingen direkt fet månadsinkomst så nopp, kommer varken bli någon Kitchen aid el sparesa... sorry, får bli när jag vunnit på lotteri!!!

bild fr Google

3 kommentarer:

Mia sa...

Aha, det är du! ;-) Var nyfiken på vem det var som hade kommenterat i min blogg, och nu vet jag. Dina tjejer har också blivit stora ser jag! Usch, vad tiden går fort... Kram

Sofia sa...

Jag vill tävla ; ) kram Sofia

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Det är alltid kul med tävlingar! :) Jag har ett gäng igång jag också ;)