Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 29 november 2011

Adventspynt och sjukstuga!

I förra veckan åkte Pelagonerna iväg, inte för att de var döda, fanns fortfarande liv i dem men tyckte att de var lit i somrigaste lagret;) Konstigt det där med vädret iår...
Skulle de inte bli en lika kall vinter som i fjol???

Efter allt stoj och grejande under helgen har en förkylning verkligen slagit undan benen för mig. Jag hör till dem (peppar peppar) som sällan blir liggandes, kan vara småsnorig ett tag men sällan sjuk... men nu är jag inne på tredje dagen då energin är helt borta. Dessuyom är tjejerna inte heller helt piggelina så vi ska se om farbror doktorn kan ge oss något förhostan idag.
Vill ju att vi ska vara pigga o förbereda julen nu ju!!!
Men vi är nog snart igång igen;)

Inga kommentarer: