Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 15 november 2011

Efterlysning VITA ADVENTSTAKAR

Trotts tidig start så sitter jag nu där med skägget i brevlådan, om 1½ vecka är det första advent och jag har inga adventstakar... Vill ha två vita men inte så sugen att betala närmare 1000kr, som den övre kostar.
Denna vet jag inget vad den kostar för den tog slut innan någon jag kände kom ner till GeKås.
Men ack så fin den är!!!
Någon som vet var jag kan hitta någon i dessa stilar men som inte kostar en förmögenhet?

Bägge bilderna kommer från GeKås blogg.

4 kommentarer:

Sofia sa...

Har bara stjärnor själv köpta lite här och där ; ) bla på Hem och Hobby : ) kram Sofia

hjosara sa...

Fick reklam från Ljusexperten i Skövde igår, dom hade flera vita från 249 till 599, kanske du gillar någon av dom!

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Jättefina är dom . jag ska hålla utsik efter såna.
Jag skulle också vilja lite nytt men jag får nog näja mig med det som står på bänken i köket ;)

Hoppas att du har mått bra idag.
Vi syns imorrn bitt ! Kram.kram

Thorbjörn Lidström sa...

Se våra läckra adventstakar på:
www.luman.se