Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 4 november 2011

Fler tävlingar...

Åh det är så roligt, tävlingar överallt. Sara har en tävling i sin blogg där man kan vinna jättefina pepparkaksformar, Filippa har redan sagt att hon vill ha de med prinsessor ;) Titta in i Saras blogg du med!!!
Saras blogg

Och glöm inte bort min tävling som du finner här till höger som pågår ett tag till!!!!

2 kommentarer:

Fnissi sa...

KUL att du är med och tävlar! Nu ska jag kasta mig över din tävling! =)

Sofia sa...

Ser fram emot måndag : ) när ska jag och Bella komma? kram Sofia