Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 7 november 2011

Full fart!!!

Idag är det två veckor sedan vi kom hem från Cypern och även om jag njutit hela tiden så är det nu när det är full fart som jag verkligen känner att jag laddade batterierna. Och det behövs!!!
Under resterande veckor av året ska mycket klaras av, först ut är lite mindre roliga men nödvändiga grejor som jag hoppas kommer flyta på, därefter ska jag laga mat till en större middag, inte första gången så det är jag inte orolig för, det jag är orolig för är att vi nu med mindre än tre veckor kvar fortfarande inte fått tag i något värmeskåp.. hum... men det löser sig nog ;)

Sen efter det så är det är det full fart mot julen!!! Åh vad mysigt det är med jul och allt runt omkring!

1 kommentar:

Sofia sa...

Ja ibland blir det fullt ös medvetslös ; ) kram Sofia