Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

lördag 5 november 2011

Höst!

(Eftersommin mobil krånglar med att överföra bilder så får ni hålla tillgodo med en Google bild)

Vilken härlig dag vi haft. Först åkte tjejerna och jag iväg med en kompis och hennes barn på tipspromenad, vad duktiga barnen var! Var en ganska lång runda men de fixade det jättebra!
Efter lunchen var F hos en kompis o lekte medan John o jag krattade löv... oj jisses vad mycket löv det blir... men nu är de uppkrattade på framsidan av huset, på baksidan har träden massa löv kvar så den sidan väntar vi med till nästa helg. Känns verkligen i hela kroppen att man varit igång men åh vad skönt.

Nu blir det älgbiff, potatisgratäng och beasås;)
TREVLIG HELG!!


1 kommentar:

Sofia sa...

Mums vad gott det lät. Här ligger löven ogjorda : / ses imorgon vi kommer på förmiddagen efter nio : ) kram Sofia och Bella