Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 1 november 2011

Över 20 000 har besökt min blogg, det ska vi fira med en TÄVLING!!!

Jag var iväg på lite shopping nu på förmiddagen
och fastnade för dessa tre saker som jag nu lottar ut i ett paket.
Superfina ischokladshjärtanformar, röda bakformar samt 8st mini bakformar för ex pepparkakor!
GÖR SÅ HÄR:
För att vara med i tävlingen kan du göra på lite olika sätt, beroende på hur många lotter du vill ha
(ju fler lotter ju större vinstchans).

De sätt du kan få lotter genom är;
- Lämna en kommentar
- Bli följare av min blogg
- Länka till min blogg från din blogg

Du får en lott per sak du gör, skriv i kommentarerna hur många lotter du önskar.

Tävlingen är öppen till och med söndagen den 13 november kl 20.00

LYCKA TILL!

12 kommentarer:

Marica sa...

får en lott då :)
kul med tävling!!!
kram en trogen följare o vän ;) Marica

Amandas jul sa...

Jag vill gärna ha en lott :)

amandasjul@hotmail.com

Sofia sa...

Klart man vill vara med : ) Tack för den fina kommentaren gulle dig! Fikar gärna hur ser det ut på måndag? kram Sofia

Sofia sa...

Vill ha två lotter föresten är ju följare : ) kramis

Fnissi sa...

Ja, då följer jag din blogg nu, skriver här en kommentar och länkar från min blogg! Tjoho! Tre lotter! Så himla söta bakgrejer!!!

julstugan sa...

Vill ha två lotter, hittar inte hur jag blir följare för då hade jag tagit tre lotter.

Hittade hit via oväsentlighetr bara av en slump men vilken mysig blogg du har.

Cecilia sa...

Jag vill gärna va med i tävlingen men jag satsar på bara en lott...

//cecilia.par@hotmail.com

Emla sa...

Jag tar två lotter!
Utöver denna kommentar ligger du även länkad på min blogg :)

fröken E sa...

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla! :D

Madeleine W sa...

Jag är gärna med och tävlar! Perfekta saker till julbaket=) 3 lotter till mig. Har länkat till dig och din tävling i högerspalten i min blogg.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
/Madeleine W

Matilda sa...

Är med och tävlar och tar två lotter (kommentar+länk från min blogg).
Vilka fina baksaker, de där små hjärtformarna är så fina! :)

Nanna sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de fina baksakerna!
Tar två lotter, länk här: http://mumandme.blogg.se/2011/november/bakgrejor-avslutas-1311.html

nannaeATlive.se