Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 4 november 2011

På gång...

Ibland tar saker lite tid hos oss ;) Under långtid har jag önskat en annan säng, el egentligen en huvudgavel och nya sängbord. Men jag kan ju inte köpa nytt innan jag sålt det gamla.
Denna säng köpte John till oss för ett gäng år sedan och kostade då lite mera än vad vi egentligen kanske ha råd med så att hiva iväg deet förbilligt ville vi inte.
Har haft den ute på blocket till och från och nu ringde en dam och var eld och lågor och skulle bara ha den!!!! Hon hade sett nypriset och tyckte att vårt pris var jättebra!!! Så nu är vi utan sängar, så det kan gå;)
Nu hoppas jag bara att vi kan beställa den gavel och bord jag har tittat på ett tag och att inte leveranstiden är allt för lång.

Kan någon gissa vilken färg vår nya säng kommer att ha ;)?

1 kommentar:

Lotta, Colorama Hjo sa...

Gissar på vit ???
Åh, vad tapeten blev superfin
i ert sovrum!!!!
Hoppas ni känner er nöjda:-)
Trevlig Helg!