Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 22 november 2011

Stakar och tävling

Idag hittade jag en vit adventstake, Julia hette den och fanns på Ica Maxi;) Inte världens bästa bild men jag ska ta en sedan när jag ställt upp den på plats.

-Det finns så ootroligt många fina tävlingar runt på bloggarna just nu och jag blir inspirerad att ha en jag också, men frågan är bara vad ajg ska lotta ut? Förslag?


3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen !

Det finss ju många förslag.
Många gillade handukar mm och det är ganska så smidigt att skicka och.

Ha en fin kväll !

Kramar Sirpa

Sofia sa...

Jättefin ljusstake tack igen för igår det gör vi om snart : ) kram Sofia

Vilmas Hus sa...

Är också på jakt efter nya ljusstakar men inte hittat nån jag gillar... Så det blir nog de gamla vanliga i år igen!

Kram Charlotte